אזהרת נזילה: 5 דברים שלא ידעתם על איתור נזילות מים בדירת מגורים

Wiki Article

המצלמה התרמית מצליחה לאתר נזילות על פי הפרשי טמפרטורות. יש למצלמה את היכולת לאתר נזילות סמויות ולמקד את האינסטלטור במקום הנכון. השירות מתאים לאיתור נזילות מתחת למרצפות, מתחת לריצוף פרקט, בתוך קירות בטון, בתוך קירות גבס ועוד.

תדמור טכנולוגיות הנו פורטל מידע אודות איתור נזילות וצילום קווי ביוב באתר מוצגות חברות מובילות את המגזר הציבורי והמגזר הפרטי עם שירותים מתקדמים בתחום של איתור נזילות וצילום קווי ביוב. בחברת תדמור טכנולוגיות, על הצוות המקצועי שלה, מכירים היטב את האתגרים המשמעותיים באיתור נזילות בתוך קירות אטומים או באיתור תקלות ביוב בתוך מערכות ביוב תת קרקעיות ובהתאם לכך הצטיידנו בציוד המתקדם ביותר בתחום ובידע המקצועי העדכני ביותר.

שלח חיטוי מאגרי מים בבניין מגורים חיטוי מאגרי מים מאגרי המים הם החלק החשוב ביותר בבניין.

אתם בוודאי מכירים את הרגע הזה שבו אתם מבינים כי יש לכם נזילה בדירה. זה יכול לקרות בבוקר או בשעות הערב איתור נזילות מים מחיר בהן אתם מתקלחים.

“דבר” – כתבה באתר – אם אתם מזהים סימני רטיבות על קירות הבית שלכם

כלומר, יכול מאוד להיות שנזהה רטיבות בקירות הסלון, אבל הנזילה בכלל תגיע מבחוץ בעקבות ליקויים באיטום או בעיה במרזבים.

איתור נזילה באמצעות מצלמה טרמית מסייע לאנשי המקצוע לבחון את מצב הקירות במבנה, כמו גם את הרצפות באמצעות מצלמת אינפרא שפועלת על פי איתור טמפרטורות חמות וקרות וסימונם על ידי צבעים.

איתור נזילות מים בצפון או בכל מקום אחר חייב להעשות במהירות

איתור נזילות איננו דבר קל, כמובן בעיקר במקרים בהם לא מדובר על צנרת באמצע הבית שמתפוצצת וכל אחד יכול לראות – אלא במקרים בהם התשתית חבויה, ודורשת בעלי מקצוע וכלים מיוחדים.

ונספגים כלפי מעלה ככל וגורמים להרס לקירות ואף לפנלים תלוי בעוצמת הדליפה.

בתוך כך, ציוד האיתור גם חוסך את הצורך בשבירת קירות והרמת מרצפות. יתרונות אלו הופכים את ההשקעה באיתור נזילות למשתלמת ולאמצעי הגנה מפני נזילות וסתימות כאחד.

המומחים של תרמו שי ידאגו לפתור לכם את כל בעיות נזילות המים

עליכם לקחת בחשבון כי ככל שתפנו אל מומחה גדול יותר כך המצלמה תשרת אתכם בצורה יותר טובה.

ככל שמחכים עם צנרת ישנה נוזלת הנזק שנגרם למבנה הולך וגדל, וכך גם התיקון. אנו בתרמו-שי יודעים לזהות במדיוק את מיקום הפיצוץ ולתקן את הפיצוץ בצנרת.

Report this wiki page